4 dies i PAM!!!!



D'aqui 4 dies sera el tret de sortida del mitic Zofinguen, el fet es que crec que he fet els deures, he fet el que tocava i ara que da que surti el dia de la cursa. El respecte que li tinc és màxim, de fet als 30km finals els hi tinc un respecte gegant... Com em trobaré? Espero no fer-me mal, disfrutar del patiment i donar-ho tot.. Superar els teus propis limits en una prova de la que sempre havia sentit a parlar i que una vegada a la vida volia fer, no crec que repeteixi, però vull fer-la lo millor possible... Serà un escull que venceré i que serà molt més que un simple escull esportiu... M'enduré un trosset de tots els companys de viatge que m'heu acompanyat en la tasca de creixer esportiva i humanament i més en els ultims dies, m'endure al cor al qui l'ocupa... i segur que serà amb mi durant la cursa...

ELs km de bici als Pirineus, al Vallés, a Girona, al berguedà.. Els fartleks del rectangle, del Can Deu, de les Pistes...

Tots voslates m'esperonareu per anar més ràpid i acabar lo abans possible fos i rebentat perque aquest es l'objectiu no deixar ni una engruna fisn creuar al linea de meta... Dilluns us ho explicare!!!!

3 comentaris:

BICIS FA-SOL ha dit...

Sort i força desde Manresa!!!!! Company deixa el pavello molt alt!!! tu pots!!!!!!!!!!!!!!! Joan pallas.

Aleix Ribell Muñío ha dit...

Mercii mil!! I megafelicitats per la setmana passada, malgrat caigudes i punxades!!!!!!

Pep Tatché ha dit...

Doncs fot-li faba!!!

A tope Aleix, que estic segur que faràs bon paper!

A veure si em linques a la teva gueb tan guapa! www.peptatche.blogspot.com.. ja se que no soc digne de tanta èlit, però mira em fa gràcia!!

Força AMICO!!!