Black Saturday


9:45 del matí. Agafo la bici i em dirigeixo raudo i velos cap ala rotonda de la toyota per trobar-me amb en supercabrero! Avui el Victor ve amb la cabra i la lenticulaar! quina por!!!!
9:45 i segons.. La maneta de canvi no belluga
9.45 i +segons... no puc arreglar-la
09:49 Nopuc canviar i per tant vaig amb pinyó fixe...el 12...
10:10 Rotonda de la toyota em trobo amb en victor (fot fred i porta estona esperant-se) marxem a tota ostia (jo encara amb pinyo fixe cap a Mollet on esn trobem amb el juvenil (albert rovira) i el Caramelo.
10:25 Mollet, descobrim que s'ha trencat el cable de canvi per tant engranem el tercer pinyo i nga... a fer la tridad de 125 a pinyo fixe.
11:46 +- El caramelo punxa i jo tinc els genitals en plan pure de la cadencia que em toca portar amb el maleit cabrero (encara sort que avui sembla que vagi tranquil)
12:15 El juvenil punxa aprofitem per canviar i ficar un pinyo fixe mes petit
12:40 El caramelo està tofee tofee... Va muscularment petat i nomes veu pajaros i homes del masso.
13:15 El juvenil i en Tofee segueixen cap a BCN, el Cabrero i jo cap a Polinya-SBD
13:40 EMdespedeixo del Cabrero (en el fons segur que li haura anat be anar tant tranquis avui pel cross de demà)
14:10 Arribo a casa amb 120 km i sense haver canviat de pinyó!!!!!