Voilà criattura!!!


Escalfant motors, templando animos, ajustando la maquina, queden 4 dies pel de du cross i les ganes i són totes... Avui 2h i pico de Btt amb el Cappo (il campeonissimo) i en Johanme Consola... LA bici de muntanya semrpe és lúdica (i dura tbé) i és de fet amb el que vaig començar ara ja fa quasi bé 20 anys!!!! Corriols i pedres i pistes a prop de casa fan que es pugui gaudir de la primavera ara si!!! i poguem anar de curt!! Quin privilegi poder entrenar entre setmana al matí.. No o diré gaire fort que qui ha d'esgarrapar minuts d'on no n'hi ha per fer fartleks i entrenar ja prou de bùlit que deu anar..

Ara si que es pot dir que ja vaig fent-me meva l'esperada bici que el Miki d'esports iris m'ha dut fins les mans!!!!! És maca eh???

1 comentaris:

Carol ha dit...

amb això volaras...quina màquina no com la meva que pesa més que un "tanque"