OBJECTIU Assolit (xls pèls)




Endarrere queda la infecta setmana passada on no vaig poder ni un dia entrenar.. Treballant fins les 21h fins les 22h i el record divendres (de passo el meu cumple) fins a les 06h) en definitiva que m'havia plantejat ni sortir el dge... Però la sort i el patiment em van fer costat i al final 26é, pillant la penúltima plaça per Vigo... Mil i una gràcies a tots i totes els companys amics i toa la gent de l'increïble equip del que per sort formo part... Els ànims de tots i totes elles em varen permetre assolir el que despres de la penosa setmana semblava a la pràctica impossible...
felicitar l'increïble VdC ''el cabrero'' queda curt... No cal paraules, els fets parlen per sis sols... La resta en la seva linea de constatació de perque és l'equip nº1, Guti, Roc, freixa, i EN Jaume una megamàquina...