The San6


Aquest any tocava estrenar-se amb dues sansilvestres...La de lloret i la tipica i famosa de BCN... De fet estrenar-se estrenar-se va ser la Santa Barbara Race (el 14 de desembre a Súria), una cursa de 12km i pico gratuïta i molt molt guapa! De fet els 3 graus i la pluja i el fang al varen fer quasi épica!!! Patint molt a les pujades vaig acabar 6é... VA guanyar en Calduch.

La Sansi de lloret pintava tambe freda i passada per aigua, però el caliu de l'Ivan i el Blanchi, i també dels cruzis van fer bo el debut coma California Boy en un 5000 també mot ben muntat tot i sortir a la sortida ''2''... al final 16.34.

Tot feia pensar que la Sansi de BCn una cursa a la que li tinc molt respecte i que suposa un autotest considerable seria per fi la seu del sub 34'. Aquesta era la idea i tot feia pensar això. LA sansi de lloret m'havia deixat uan mica tocat d'unsproblemes que ja havien aparegut altres vegades al bessó dret, però no n'hi vaig fer cas... El dimarts despres de rodar una horeta i quart vaig acabar ben coix..Els antiinflamatoris no varen poder evitar el més plausible... Al km 2'5 de la sansi el besso ja apretava i petava mes contracturat que els mi em vaig arrosegar 7'5km amb tota la petada que vaig poder i al final em va passar l'avia dels gelats i tot... 34'52'' . AL final res una contractura de cavalll que a Fisioesport ja estant tractant i ja arribara el 10mil on podre rendir com cal. Felicitar l'increïble, estratosfèric Víctor el cabrero... és la prova vivent de que existeix vida en d'altres planetes 31'07''; així com el tiempazo de l'Isaak Duhart.

Després cap d'any amb el superblanchi de xef i llamantols a la brasa, calamars, musclos i el mago fèlix i l'iniesta de crackòvia!!! (els cruzis clar)... i ara a seguir treballant, que el 15 de febrer ja s'acosta...