K de ka..

Realment no entenc que passa o que faig malament o que és el que he deixat de fer bé...Avui auest matí, cursa de Sant Antoni, les cames em seguien fent mal com ahir, però la meva motivació era la màxima i sabia que els entrenos i al feina estava feta correctament però de vegades els coses no són com un vol. Hem passat els primers 2000 al temps que tocava ni ràpids ni lents però, a la pujada del paral·lel he coemnçat a notar un dolor de quadriceps bastant petador, si he eptat i sense anar ofegat les cames no anaven i anaven com fatigades sense força........ La marca? pitjor que a BCn 35.23, felicitar al Carmelo que ha fet la seva marca i es va posant a to...Felicitar al Mk UStrell que feia la prierea cursa de la temporada...
Jo clar no em tallare les venes eprò sembla que en ves d'anar endavant vagi endarrere.

1 comentaris:

Pep Tatché ha dit...

Si et serveix de consol, m'has tret 4 minuts i jo estic la mar de content.. qui no es conforma és perquè no vol!

Ja sortirà l'entreno.. no pateixis.. està aquí.. dins teu!.. la clau per mi.. descansar més. Menjar poc i païr bé.